avatar Ten blog rowerowy prowadzi STi z miasteczka Częstochowa. Przejechałem 41362km (przed BS) + 179645.14km (na BS)

Rok 2024

• Sprzęt Author Traction

... swego nie znacie

Piątek, 14 kwietnia 2017 · dodano: 14.04.2017 | Komentarze 1

Pogoda taka że nie chce się ruszyć, jakże tęsknię za potem płynącym po oczach. Przed południem 2 razy do Bikemani, gdyż Authorkowi potrzebne nowe tylne kółko. Coś lepiej dopiero popołudniem. Pomysłu gdzie jechać brak, wzdłuż Warty, Mirów, Przeprośna, Mstów. Tu przypomniałem sobie że koło źródeł coś robią a do tego pojawiły się jakieś schody pod górę. Skoro są schody to muszą do czegoś prowadzić. Postanowiłem to sprawdzić. Nie dało rady w całości podjechać ale jakoś dotarłem na górę. Według jednej z aplikacji na telefonie jest to Grodzisko średniowieczne, według zdjęć na google Góra Trzeciego Maja. Na górze stary krzyż i wygląda że teren chcą zagospodarować bo drzewa wycięto i jest nowy podest pod tablicę informacyjną. Wciąż jednak nie znalazłem drogi na pobliski szczyt z masztem.
Dalej niebieskim rowerowym przez Małusy do Turowa. Tutaj terenem do Olsztyna. Inną drogą niż zwykle, jednak ta szybko doprowadziła mnie do już znanej. Na zamek od tyłu, zjazd po czym przez Skrajnicę i rowerostradą. Tak mi się przypomniało po wpisie Darii, trzeba by poszukać nowych nieznanych ścieżek.
Liczyłem że będzie już tylko cieplej a tu dziś przeprosiłem się z kurtką a pod koniec nogi bez ochraniaczy marzły. 3/4 roku do dupy, gdzie by tu się przeprowadzić?